Publicador de contenidos

Contratación menor de un servicio de gestión y mantenimiento de las aplicaciones telemáticas y redes sociales de la Concejalía de Participación Ciudadana (DESIERTO)

Convocatòria pública per a la presentació d'ofertes destinades a la contractació d'un servei de creació i disseny de continguts, l'edició de notícies, vídeos i altre material de comunicació, a més d'un seguiment diari per poder contestar i donar resposta a les peticions i aportacions dels ciutadans.


TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: es poden presentar proposicions, adreçades a la regidoria de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial, a través del Registre d'Entrada de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament de Palma i a qualsevol de les dependències a què es refereix l'art. 20.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació d'aquestes bases al Perfil del Contractant de l'Ajuntament de Palma.


Documentació a presentar: l'especificada al punt 7è de les prescripcions tècniques.


Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Importe:

màxim de 4.500 € (IVA inclòs)

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

23/may/2018

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

23/05/2018

Adjudicatario definitivo:

DESERT

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023