Contratación menor de un servicio de gestión y mantenimiento de las aplicaciones telemáticas y redes sociales de la Concejalía de Participación Ciudadana (DESIERTO) - Perfil del contratante
Contratación menor de un servicio de gestión y mantenimiento de las aplicaciones telemáticas y redes sociales de la Concejalía de Participación Ciudadana (DESIERTO)
Convocatòria pública per a la presentació d'ofertes destinades a la contractació d'un servei de creació i disseny de continguts, l'edició de notícies, vídeos i altre material de comunicació, a més d'un seguiment diari per poder contestar i donar resposta a les peticions i aportacions dels ciutadans.
TERMINI I LLOC DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: es poden presentar proposicions, adreçades a la regidoria de Participació Ciutadana i Coordinació Territorial, a través del Registre d'Entrada de les Oficines d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament de Palma i a qualsevol de les dependències a què es refereix l'art. 20.4 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini de 10 dies hàbils a comptar des del dia següent a la publicació d'aquestes bases al Perfil del Contractant de l'Ajuntament de Palma.
Documentació a presentar: l'especificada al punt 7è de les prescripcions tècniques.
Datos de la contratación:
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Importe:
màxim de 4.500 € (IVA inclòs)
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
23/may/2018
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
23/05/2018
Adjudicatario definitivo:
DESERT
Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023