Publicador de contenidos

EDI-MUN 2018-004 FOTOVOLTAICA SAN FERRAN

NÚM.: EDI MUN 2018-004

TÍTOL: Petició d'ofertes pel contracte menor de obres per instal·lar una planta fotovoltàica de 17.5 kw al edifici de Sant Ferran de l'Ajuntament de Palma.

LOCALITZACIÓ: C/ Son Dameto 1 (edifici Policia Municipal) de l'Ajuntament de Palma.

SERVEI: EDIFICIS MUNICIPALS de l'Ajuntament de Palma
· L' inici de la prestació objecte del contracte es realitzarà d'acord amb les necessitats de l'Ajuntament i a la finalització dels tràmits administratius de l'expedient
· Termini previst d'execució del contracte: 1 mes

CONTACTE: Jordi Soler Vallespir i Joan Company Pujades Telèfon 971.76.48.00,
ext. 5151 jsoler@palma.cat jcompany@palma.es

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 4 de juny de 2018

DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 18 de juny de 2018 a les 14:00 h.

ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME:
Les actuacions que s'han de dur a terme són l'execució del projecte i posada en funcionament del projecte de instal·lació fotovoltaica connectada a xarxa que se adjunta al annex:

PRESSUPOST: El pressupost és de 37.772,62 € sense IVA. I el pressupost total és de 45.649,87 € I.V.A inclòs

REQUISITS DE SOLVÈNCIA TÈCNICA /MOSTRES PER A SUBMINISTRES: L'adjudicatari aportarà els documents de qualitat dels productes utilitzats.

NOTA IMPORTANT:
Per a les actuacions que s'han de dur a terme s'han de tenir en compte el RD 1627/1997, pel qual s'estableixen les disposicions mínimes de seguretat i salut en obres de construcció, i el RD 614/2001, sobre disposicions mínimes per a la protecció de la Salut i la Seguretat dels treballadors davant el risc elèctric, així com la resta de normativa vigent en la matèria de prevenció de riscs i seguretat i salut.

PRESENTACIÓ D'OFERTES:
S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400:

· Declaració responsable de l'adjudicatari proposat que compleix els requisits de capacitat per a contractar amb l'Administració pública.
· Oferta signada per la persona o entitat interessada, amb el segell de l'empresa si és persona jurídica.
· La oferta a presentar, haurà de tindre l'estructura del resumen del pressupost a dalt adjunt

DOCUMENTACIÓ ANNEXA:
- Model de declaració responsable de la capacitat del contractista.
- Projecte planta fotovoltàica

Aquest projecte està cofinançat en un 50% amb càrrec al Programa Operatiu FEDER 201-2020 de les Illes Balears

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Obras

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

04/06/2018

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

04/06/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

18/06/2018

Lugar presentación de Ofertas:

S'han de presentar les ofertes , en sobre tancat fins a la data de finalització de presentació d'ofertes a la Unitat Administrativa del Departament d'Infraestructures de l'Ajuntament de Palma, al camí dels Reis, 400

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

18/06/2018

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

10/07/2018

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023