Publicador de contenidos

LOGÍSTICA 2021-003 CONTRACTE MENOR DE SERVEI D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER LA COORDINACIÓ DE SEGURETAT I SALUT DE L'OBRA DEMOLICIÓ D'EDIFICACIONS EN EL POBLAT DE SON RIERA.

LOGÍSTICA 2021-003 CONTRACTE MENOR DE SERVEI D'ASSISTÈNCIA TÈCNICA PER LA COORDINACIÓ DE SEGURETAT I SALUT DE L'OBRA DEMOLICIÓ D'EDIFICACIONS EN EL POBLAT DE SON RIERA.
Des del Servei de Logística, de l'Àrea d' Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma, es fa necessari contractar el servei d'assistència tècnica per la coordinació de seguretat i salut de l'obra de demolició d'edificacions en el poblat de Son Riera.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
- Objecte del contracte: Contracte menor de servei d'assistència tècnica per la coordinació de seguretat i salut de l'obra de demolició d'edificacions en el poblat de Son Riera

-Tipus de contracte: SERVEI

-Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor

-Criteris de puntuació: Es tindrà que oferir una baixa única sobre l' import del total.

-Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001:

Es considerarà, en principi, com a baixa desproporcionada, aquella a la qual l'import ofert del pressupost d'execució material sigui inferior en 5 punts percentuals a l' import mitjà de totes les ofertes admeses.

- Especificacions tècniques de la prestació:

Reunir els diferents intervinents per a coordinar les tasques simultànies o successives. Informar de l'existència del Llibre d'incidències, la seva utilització i la forma d'accés a aquest.Establir instruccions per a controlar l'accés a obra.

Analitzar el Pla d'Obra per a adaptar l'Acció Preventiva al desenvolupament dels treballs i controlar l'entrada en l'obra de les diferents empreses o treballadors autònoms ( data d'incorporació).

Realitzar visites periòdiques per a:

a) Adaptar les activitats simultànies o successives al desenvolupament dels treballs.

b) Assistir a les reunions de seguretat que s'estableixin amb la Direcció facultativa, el cap d'obra, el representant dels treballadors, etc.

c) Recordar als contractistes l'obligació de complir i fer complir el seu Pla de Seguretat i Salut.

d) Comprovar l'aplicació dels principis de l'acció preventiva que es recullen en el art.15 de la Llei de Prevenció de Riscos Laborals i, en particular, en les següents tasques o activitats (art. 10 del RD 1627/97):

- El manteniment de l'obra en bon estat d'ordre i neteja.
- L'elecció de l'emplaçament dels llocs de treball i àrees de treball, tenint en compte les seves condicions d'accés, i la determinació de les vies o zones de desplaçament o circulació.
- La manipulació dels diferents materials i la utilització dels mitjans auxiliars.
- El manteniment, control previ a la posada en servei i el control periòdic de les instal·lacions i dispositius necessaris per a l'execució de l'obra, a fi de corregir els defectes que poguessin afectar la seguretat i salut dels treballadors.

- La delimitació i el condicionament de les zones d'emmagatzematge i dipòsit dels diferents materials, en particular si es tracta de materials o substàncies perilloses.

- La recollida dels materials perillosos utilitzats.

- L'emmagatzematge i l'eliminació o evacuació de residus i enderrocs.

- L'adaptació, en funció de l'evolució de l'obra, del període de temps efectiu que haurà de dedicar-se als diferents treballs o fases de treball.

- La cooperació entre contractistes, subcontractistes i treballadors autònoms.

- Les interaccions i incompatibilitats amb qualsevol altra mena de treball o activitat que es realitzi en l'obra o prop del lloc de l'obra.
e) Comprovar que els contractistes compleixen el que s'estableix en l'ANNEX IV del RD 1627/97 (Disposicions mínimes de seguretat i de salut que hauran d'aplicar-se en les obres).

f) Elaboració de l'informe corresponent a cada visita.

g) En cas de risc greu, anotació en el Llibre d'incidències i procediment consegüent segons Art. 13.4 del RD 1627/97

h) En cas de nous contractistes, aprovació dels seus plans en el moment de la seva incorporació. Anotació en el Llibre d'incidències i procediment consegüent segons Art. 13.4 del RD 1627/97

i) En cas de modificació dels Plans existents, aprovació de les modificacions, informe a l'Administració en cas d'obres de promoció pública, anotació en el Llibre d'incidències i procediment consegüent segons Art. 13.4 del RD 1627/97.

· Comprovar:

a) Limitació d'entrada a l'obra.
b) Formació i informació dels treballadors.
c) Vigilància de la salut.
d) Lliurament d'equips de protecció individual.
e) Control de recepció de seguretat d'equips de treball.
f) Habilitació, qualificació i autorització personalitzada d'ús en obra d'equips, maquinària i treballs especials.
g) Control d'instal·lació, col·locació, ús i manteniment de: Instal·lacions provisionals d'obra, maquinària, eines i mitjans auxiliars
h) Notificació i recerca d'accidents/incidents.
i) Existència dels avisos que han de ser exposats: serveis sanitaris, ambulància.


-Òrgan de contractació: Departament d'Infraestructures i Accessibilitat

- Pressupost màxim de licitació: 4.900,00 € (I.V.A exclòs).

- Termini d'execució del contracte: Un any des de la data d'adjudicació.

-Lloc de prestació: Servei de Logística del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat.

-Responsables del contracte: Mª Pau Barceló Bennaser, Bartomeu Amengual Oliver, Antoni Fons Ropero, Urbano Sánchez-Pastor Dotor de l'Àrea d' Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma,.- 971 764800 ext 5120

-Termini de garantia: 1 any

-Forma de pagament del preu: es podrá facturar durant l'any, certificacions mensuals.

- Lloc i el termini de presentació de l'oferta són els següents:

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).

El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon i de fax
f).- L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
-El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable que s'adjunta com annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.

-Documents que s'annexen:
-PROYECTO COMPLETO DE DEMOLICIÓN DE EDIFICACIONES EN EL POBLADO DE SON RIERA

Termini de presentació: fins el dia 17 de maig de 2021.Quan es convidi per escrit a una licitació s'haurà de reflectir aquest paràgraf al present model d'oferta: No obstant això, si no esteu interessat a presentar una oferta us demano que ho comuniqueu per escrit en el termini assenyalat per a presentar-la a l'adreça de correu serveilogistica@palma.es .Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei de Logística a través del telèfon 971 764800.Palma, 11 de maig de 2021

Datos de la contratación:

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

12/05/2021

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

12/05/2021

Fecha Fin presentación de Ofertas:

17/05/2021

Lugar presentación de Ofertas:

L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

17/05/2021

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

19/05/2021

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023