Publicador de contenidos

SERVICIO DE ASISTENCIA TÉCNICA PARA LOS TRABAJOS DE REDACCIÓN Y DE ASESORAMIENTO A LA CORPORACIÓN MUNICIPAL PARA LA REVISIÓN DEL PLAN GENERAL DE PALMA

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2018-008-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

16/02/2018

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

16/02/2018

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

24/02/2018

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:76289-2018:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

16/02/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

09/04/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 23/04/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.


Les proposicions seran avaluades pel comitè d'experts format per: Alejandro González Llompart, jefe de departament de Llicencies d'obres de l'Ajuntament de Palma; Isabel Romero i Aguadé, jefe de servei Oficina d'Informació i suport territorial del Consell de Mallorca; Alícia Florit García, jefe de servei de Planificació al Medi Natural de la CAIB; Maria Isabel Bennasar Félix, arquitecte paisatgista del COAIB i Andrés Salazar Leo, vicepresident Unión de Agrupaciones de Arquitectos Urbanista (UAAU) del CSCAE

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

14/09/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. EZQUIAGA ARQUITECTURA SOCIEDAD Y TERRITORIO SL
  2. TERRITORIO Y CIUDAD SLP


L'obertura pública del Sobre B prevista per al proper dilluns, dia 23 d'abril, s'ha ajornat al dia 30 d'abril de 2018, a les 9 h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 30 de d'abril de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 13 d'abril de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés al comitè d'experts designat a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació de dia 20 de juliol de 2018 acordà acceptar l'informe emes pel lletrat-director dels Serveis Jurídics, segons el qual s'aprecia incompatibilitat per integrar l'equip de treball proposat per l'empresa Territorio y Ciudad, S.L.P. respecte del professional que en finalitzar el termini de presentació de proposicions ocupava la gerència d'un consorci participat per l'Ajuntament.

Així mateix indica que, en conseqüència, procedeix l'exclusió de l'esmentada empresa al no restar acreditada la solvència concretada als plecs.

També va acceptar l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès pel comitè d'experts designat a l'efecte, i convocà per al dilluns, dia 23 de juliol de 2018, a les 9:30 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació per tal de donar compte del resultat del informes abans esmentats i procedir a l'obertura pública del sobre C de la única empresa presentada i admesa.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 23 de juliol de 2018
.

La Mesa de Contractació ha donat compte de l'informe emes pel lletrat-director dels Serveis Jurídics i del resultat de l'informe tècnic del sobre B, emès pel comitè d'experts designat a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules de la única empresa presentada i admesa.

L'oferta s'ha tramès a la Gerència d'Urbanisme perquè apliquin els criteris previstos a l'apartat A.1. del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 30 de juliol de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.

A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

29/05/2019

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

16/10/2019

Precio de la adjudicación:

942.422,44 € amb IVA inclòs

803.654,91 € més 168.767,53 € d'IVA, segons plecs i la seva oferta econòmica de dia 05.04.2018

Adjudicatario definitivo:

TERRITORIO Y CIUDAD SLP 

NIF: B-11712015

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data 12.09.2019

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023