Publicador de contenidos

SERVICIO DE COMIDA A DOMICILIO

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2017-019-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

20/06/2017

Fecha de envío para Publicación en DOUE:

20/06/2017

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

13/07/2017

Url Publicación en DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:237799-2017:TEXT:ES:HTML

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

20/06/2017

Fecha Fin presentación de Ofertas:

10/08/2017

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 11/09/2017 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

17/01/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. CREU ROJA ESPANYOLA


La Mesa de Contractació, en sessió pública de dia 11 de setembre de 2017 ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 4 de setembre de 2017, i de la proposta d'exclusió de CREU ROJA ESPANYOLA per vulnerar el secret de les proposicions.

També ha donat compte de la proposta de declarar deserta aquesta licitació i de tornar-la a convocar en les mateixes condicions.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 15 de setembre de 2017, va acceptar els fonaments jurídics expressat a l'escrit d'al·legacions presentat per CREU ROJA ESPANYOLA i va acordar el següent:

  • Elevar proposta a la Junta de Govern en el sentit de deixar sense efecte l'Acord d'exclusió de CREU ROJA ESPANYOLA i de declarar deserta la licitació, aprovat en data 6 de setembre de 2017.
  • Reprendre la tramitació de l'expedient des del moment previ a la proposta d'exclusió.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'octubre de 2017, ha acordat convocar l'obertura pública de la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor (Sobre B) per al proper dilluns, dia 16 d'octubre de 2017, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 16 d'octubre de 2017.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 6  d'octubre de 2017.

A continuació ha procedit a l'obertura del Sobre B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 13 de novembre de 2017 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 20 de novembre de 2017, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat.

A continuació es procedirà a l'obertura pública del Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 20 de novembre de 2017.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

 A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 11 de desembre de 2017, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

31/01/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

01/02/2018

Precio de la adjudicación:

2.404.432,00 € amb IVA exempt per 24 mesos de contracte.

Adjudicatario definitivo:

CREU ROJA ESPAÑOLA 

NIF: Q-2866001G

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data 27 de febrer de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023