SANITAT I CONSUM 2023-001 CONTRACTE PER LA RETIRADA DE RESIDUS VOLUMINOSOS I RAEES PRESENTS AL MERCAT DEL CAMP REDÓ - Perfil del contractant
SANITAT I CONSUM 2023-001 CONTRACTE PER LA RETIRADA DE RESIDUS VOLUMINOSOS I RAEES PRESENTS AL MERCAT DEL CAMP REDÓ
SANITAT I CONSUM 2023-001 CONTRACTE PER LA RETIRADA DE RESIDUS VOLUMINOSOS I RAEES PRESENTS AL MERCAT DEL CAMP REDÓ.
Es fa necessari la retirada de residus voluminosos i RAEEs presents al mercat del camp redó.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
1).- Objecte del contracte: Contracte de residus voluminosos i RAEEs presents al mercat de camp redó
2).- Tipus de contracte: SERVEI
3).- Procediment i forma d’adjudicació: Contracte menor
4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic. S’adjudicarà a l’oferta del preu unitari ( inclòs IVA) més avantatjós per l’Ajuntament de Palma.
5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001:
Es considerarà baixa desproporcionada aquella a la qual l’ import ofert sigui inferior en 20 punts percentuals a l’import mitjà de totes les ofertes admeses.
6).- Especificacions tècniques de la prestació:
Partida alçada en concepte de retirada dins del mateix edifici(mercat del camp redó); de apilament de mobiliari, equipament, RAEEs i residus voluminosos per la seva posterior classificació en contenidors situats a peu d'obra(subministrats per EMAYA). Inclou tots el mitjans de elevació i mecànics, juntament a els EPIS necessaris per la seva manipulació, retirada i manipulació. S’adjunta vídeo de la zona i de l’estat de la mateixa.
7).- Òrgan de contractació: Departament de turisme sanitat i consum.
8).-Pressupost màxim de licitació: 18.000 € (IVA INCLÒS).
9).- Termini de durada: 20 dies hàbils
10).-Lloc de prestació: Mercat del camp redó.
11).- Responsables del contracte: Antoni Fons Ropero del Departament d’ Infraestructures i Accessibilitat.- 971 764800.
12).- Termini de garantia: No procedeix
13).- Forma de pagament del preu: Es farà sobre una única factura al final de la prestació.
14).-Lloc i el termini de presentació de l’oferta són els següents:
A l’oferta s’ha de presentar el preu unitari + IVA.
En el preu es tindrà en compte tot inclòs a preu tancat.
Document de declaració Responsable i declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI). El licitador ha d'omplir el model de declaració responsable i el model de declaració d’absència de conflicte d’interessos que s'adjunta com a annex en el supòsit de resultar adjudicatari. Aquest document es presentarà signat digitalment. L’oferta s’ha d’enviar a l’adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma).
El correu electrònic ha d’estar identificat amb:
a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon i de fax
f).- L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.
15).-Documents que s'annexen:
-Model de declaració responsable a omplir pel licitador.
-Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI)
16).-Termini de presentació: fins el dia 14 de novembre del 2023 a les 14:00.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d’Infraestructures al telèfon 971 764800 Ext 5112.
Vídeo de l'estat actual
Palma, 07 de novembre de 2023
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
SANITAT I CONSUM 2023-001
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
07/de nov./2023
Dades específiques Licitacions en curs
Data Inici presentació d'Ofertes:
07/11/2023
Data Fi presentació d'Ofertes:
14/11/2023
Dades específiques Valoració:
Data d'Acord d'adjudicació:
15/11/2023
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions