Publicador de contenidos

SERVICIOS PARA LA ELABORACIÓN DEL INFORME TÉCNICO Y ECONÓMICO QUE SIRVA PARA LA MODIFICACIÓN DE LA ORDENANZA FISCAL REGULADORA DE LA TASA POR SERVICIOS RELATIVOS AL TRATAMIENTO DE RESIDUOS SÓLIDOS URB

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

2018-002-A

Procedimiento de adjudicación

Abierto no sujeto a regulación armonizada

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Datos específicos Licitaciones en curso

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

22/01/2018

Fecha de envío para Publicación en Boletín Local:

20/01/2018

Fecha Inicio presentación de Ofertas:

20/01/2018

Fecha Fin presentación de Ofertas:

05/02/2018

Lugar presentación de Ofertas:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lugar abertura de Ofertas:

Dia 19/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Datos específicos Valoración:

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

16/04/2018

Valoración:

Licitadors:

  1. PW ADVISORY & CAPITAL SERVICES SL
  2. CONSULTORIA EN GESTIÓN INNOVADORA SL
  3. SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 19 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 9 de febrer de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 19 de març de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 26 de març de 2018, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de març de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 9 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat a.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Acuerdo de adjudicación:

13/06/2018

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

18/06/2018

Precio de la adjudicación:

41.057,25 € amb IVA inclòs 

33.931,61 € més 7.125,64 € d'IVA. Per 6 mesos de contracte

Adjudicatario definitivo:

SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL

NIF: B-62795372

Motivación:

El contracte s'ha formalitzat en data de 15 de juny de 2018

Información:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023