Contractación servicios asistencia técnica instalaciones "CASAS DEL RETIRO" - Perfil del contratante
Contractación servicios asistencia técnica instalaciones "CASAS DEL RETIRO"
Exp.CM SERV 2/2017, Contractació d'una assistència tècnica per al càlcul i el disseny de les instal·lacions de l'equipament social i mediambiental "CASAS DEL RETIRO" per arribar a un consum gairebé nul (NZEB).
L'import de l'adjudicació podrà ser cofinançat per la Unió Europea a càrrec del Fons Europeu de Desenvolupament Regional (FEDER), dins de la "Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible "Pla Litoral de Ponent" de Fons FEDER, aprovat per l'Ajuntament de Palma el 12 de gener de 2016.
EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE LA PROPOSICIÓ serà de 5 dies naturals a
comptar des del mateix dia de la publicació de l'oferta al perfil del contractant d'aquest
Ajuntament.
Datos de la contratación:
Núm. de expediente
PLP CM SERV 2-2017
Procedimiento de adjudicación
Contratos menores
Tipo de contrato:
Servicios
Datos específicos Anuncio
Importe:
13.500 € IVA inclòs
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
17/nov/2017
Datos específicos Licitaciones en curso
Datos específicos Valoración:
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
01/12/2017
Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones
Fecha de Acuerdo de adjudicación:
24/07/2018
Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:
02/08/2018
Precio de la adjudicación:
11.100 € (IVA inclòs)
Adjudicatario definitivo:
UTE CASAS DEL RETIRO
Documentos
PLP CM SERV 2/2017_Memoria contratación asistencia téc. ing PLP CM SERV 2/2017_Solicitud de oferta PLP CM SERV 2/2017_Plano situación pozos geotermia PLP CM SERV 2/2017_planos 01 a 02 PLP CM SERV 2/2017_planos 14 a 15 PLP CM SERV 2/2017_planos 03 a 21 PLP CM SERV 2/2017_Proyecto básico y de ejecución (12 MB) PLP CM SERV 2/2017_Decreto de adjudicaciónFecha última modificación: 8 de mayo de 2023