Publicador de contenidos

Contratación menor del servicio de asistencia técnica para la redacción del proyecto para la instalación y puesta en funcionamiento de un nuevo Laboratorio Municipal en Mercapalma



Contractació menor del servei d'assitència tècnica per a la redacció del projecte per a la instal·lació i posada en funcionament d'un nou Laboratori Municipal en Mercapalma.

LOCALITZACIÓ: Palma 

SERVEI: Sanitat i Consum de l'Àrea delegada de Turisme Sanitat i Consum

RESPONSABLE: Persona responsable del contracte, el Cap de Departament de Turisme, Sanitat i Consum, Alfredo E. Reyes González, sense perjudici de l'assessorament  tècnic del Director del Laboratori municipal, així com altres serveis facultatius de l'Ajuntament i Mercapalma.

 CONTACTE: Persona de contacte Antonio Rego Salado Tel. 971225900/ext.1073, adreça electrònica antonio.rego@palma.cat

DATA D'INICI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES: 28/04/2021 

DATA DE FI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES:    28/05/2021 a les 14:00


ACTUACIONS QUE S'HAN DE DUR A TERME: L'objecte del present contracte de serveis és la redacció del projecte i documentació tècnica necessària per la instal·lació i posada en funcionament de un nou Laboratori municipal en  concrets espais del Pavelló VI del polígon alimentari de MERCAPALMA, ubicat en Cardenal Rossell, 182 de Palma.


 VALOR ESTIMAT DEL CONTRACTE: Aquest contracte té un valor estimat de 14.900 euros, més IVA.



 Més informació a la memòria justificativa adjunta.

NOTA IMPORTANT: 

 .- TERMINI MÀXIM D'EXECUCIÓ DEL SERVEI: CINC MESOS 

 .- PRESENTACIÓ D'OFERTES: Les empreses han de presentar les ofertes a través de l'adreça electrònica  antonio.rego@palma.cat.

 Si es presentés l'oferta mitjançant altre mitjà, entre els prevists a la Llei 39/2005, s'ha de dirigir al Servei de Sanitat, adscrit a l'Àrea delegada de Turisme, Sanitat i Consum de l'Ajuntament de Palma (plaça Santa Eulàlia, 9 -4ª  Palma 07001), i caldrà informar de la seva presentació a l'adreça de correu electrònic abans indicada.

 L'oferta ha d'incloure:

 Declaració responsable del licitador, ajustada al model adjunt, sobre compliment dels requisits de capacitat per contractar amb l'Administració pública, incloent el compromís de disposició d'assegurança per riscs professionals exigit com a requisit de solvència econòmica o financera.

 Oferta econòmica i tècnica, ajustada al model recollit com a Annex II, per a la seva valoració d'acord amb els criteris d'adjudicació establerts, avaluables tots ells de manera automàtica mitjançant xifres, percentatges o fórmules. 

 Relació dels principals serveis realitzats pel licitador en els últims cinc anys, corresponents al mateix tipus o naturalesa que l'objecte del contracte, i que acrediti els  requisits mínims fixats com a Criteris d'Adjudicació del contracte.

 Documentació acreditativa de l'experiència professional del Coordinador tècnic, responsable de la redacció del projecte i documentació objecte del contracte,justificativa, conforme als Criteris d'Adjudicació del contracte, dels anys complets d'exercici professional en l'àmbit de l'elaboració de projectes tècnics  de complexitat similar o superior a l'objecte del present contracte.

 DOCUMENTACIÓ ANNEXA: · Declaració responsable de la capacitat del contractista i memòria justificativa. 

Datos de la contratación:

Núm. de expediente

17/2021

Procedimiento de adjudicación

Contratos menores

Tipo de contrato:

Servicios

Datos específicos Anuncio

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

27/abr/2021

Datos específicos Licitaciones en curso

Datos específicos Valoración:

Datos específicos Adjudicaciones y formalizaciones

Fecha de Publicación en Perfil de Contratante:

07/09/2021

Precio de la adjudicación:

13.158,75 euros =10.875,00 euros més 2.283,75 euros d'Iva al 21%.

Adjudicatario definitivo:

Sr. Gabriel Sastre Alzamora

Fecha última modificación: 8 de mayo de 2023