Publicador de continguts

CONTRACTE MENOR D’ARRENDAMENT DE CANVIADOR INCLUSIU DURANT 3 MESOS

DEPARTAMENT D’INFRAESTRUCTURES I ACCESSIBILITAT
SERVEI D’ACCESSIBILITAT, CONTROL I OCUPACIÓ DE LA VIA PÚBLICA PER OBRES

CONTRACTE MENOR D’ARRENDAMENT DE CANVIADOR INCLUSIU DURANT 3 MESOS.
Núm. d’expedient: ACC.2023-004

L'Ajuntament de Palma, a través del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat, en l'exercici de les seves competències, vol contractar el lloguer d’un canviador inclusiu durant 3 mesos per comprovar la funcionalitat d’aquest. L’objectiu final és comprovar l’acceptació per part de les persones usuàries i instal•lar, de manera progressiva, més canviadors inclusius arran del terme municipal.

Actualment, els banys accessibles estàndard no ofereixen el servei necessari perquè les persones amb diferents capacitats els puguin utilitzar de forma autònoma i digna. Les persones amb grans necessitats de suport a la higiene personal no disposen d'espais adaptats per cobrir-les.

1).- Objecte del contracte:

L'objecte del contracte és el servei d’arrendament d’un canviador inclusiu durant 3 mesos.

2).-Tipus de contracte: Subministrament

3).- Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor

4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic

S'adjudicarà a l'oferta del preu més avantatjosa per a l'Ajuntament de Palma entre les ofertes dels licitadors que acreditin el compliment dels requisits mínims del canviador inclusiu especificats a l’apartat 6.

5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.

6).- Especificacions tècniques per a la execució de la prestació:

Les característiques a tenir en compte en el lloguer del canviador inclusiu són:
a)    Lloguer de 3 mesos amb posta en marxa abans del 20 de novembre de 2023
b)    Característiques generals:

  • Dimensions mínimes de 6m x 2,5m x 3m
  • Coberta de l’estructura modular impermeable
  • Paviment no lliscant segons condicions de relliscada de sòls del CTE.
  • Parets amb aïllament tèrmic
  • Porta corredissa manual
  • Pestell accessible que pugui obrir-se des de l’exterior en cas d’emergència
  • Sistema de control d’accessos mitjançant clau des de l’exterior.
  • Finestres amb fulla d’oscil•lació i badalots per il•luminació natural

c)    Instal•lacions i equipament interior:

  • Caixa de connexió escomesa exterior
  • Quadre general de comandament i protecció
  • 6 bases d’endoll amb protecció
  • 2 interruptors
  • 4 Panells LED per a llum interior
  • 1 LED d’emergència i senyalització
  • Sistema de climatització fred /calent
  • Sistema de trucada d’emergència mitjançant botons i tirador d’emergència perimetral (corda) amb sirena i llum exterior
  • Sistema d'aigua freda / calenta
  • Inodor accessible, regulable en alçada, amb barres de suport abatibles a banda i banda. Ha de tenir espai de maniobra mínim segons la legislació vigent i descàrrega de cisterna mitjançant polsador o detecció de presència.
  • Inodor d’ostomia, amb mirall i ruixador especial d’ostomia
  • Ruixador extensible per a dutxa
  • Ruixador auxiliar inodor
  • Lavabo accessible, regulable en alçada, amb aixeta gerontològica mescladora.
  • Dutxa amb seient plegable amb peu i respatller.
  • Llitera regulable en alçada, amb barres de seguretat.
  • Sistema d’elevació amb grua de transferència i arnès

d)    Varis:

  • Mirall
  • Dispensadors de sabó accessible als inodors i dutxa
  • Dispensadors de paper higiènic als inodors
  • Penjadors
  • Contenidor de bolquers per a persones adultes
  • Contenidor d’objectes punxants
  • Contenidor de residus estàndard
  • Extintor

e)    Transport al lloc, dins el terme municipal de Palma i posada en marxa.
f)    Retirada del canviador una vegada finalitzat el període de lloguer.
g)    Segur de responsabilitat civil.

7).- Òrgan de contractació: Regidoria d’Infraestructures i Accessibilitat.

8).- Pressupost màxim de licitació: 14.899,41€ (IVA exclòs)

9).- Termini d'execució del contracte: 3 mesos a comptar des de l’endemà a la posada en marxa del canviador

10).- Responsable del contracte: Cap del Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres - 971 764 800

11).-Termini de garantia: 3 mesos

12).- Presentació de l'oferta:
L’oferta s’ha d’enviar a les adreces de correu electrònic següents del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma):    accessibilitat@palma.cat    i    serveiadministratiu@palma.cat

El correu electrònic ha d’estar identificat amb:
a)    Indicació de la licitació a què es concorre
b)    Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c)    NIF
d)    Nom i els llinatges del representant, si escau.
e)    Els números de telèfon i de fax
f)    L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

13).- Documentació a presentar:
a.    Oferta econòmica
b.    Documentació acreditativa dels requeriments exigits a l’apartat 6
c.    Annexos firmats electrònicament, en cas de resultar adjudicatari.

14).- Documents que s’annexen:
- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador
- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI).

15).- El termini de presentació: fins el dia 26 d’octubre de 2023 a les 14:00.

16).- Forma i condicions de pagament del preu:
Presentant una única factura, expedida per l’entitat i conformada pel responsable del contracte, abans del 30 de novembre de 2023.


Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres a través del correu electrònic accessibilitat@palma.cat o telèfon 971 764800. Ext. 5159

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

ACC 2023-004

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

19/d’oct./2023

Dades específiques Licitacions en curs

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 16 de novembre de 2023