Publicador de continguts

ACC.2024-002 CONTRACTE MENOR DE SUBMINISTRAMENT DE 4 CABINES SANITARIES PORTÀTILS PMR DURANT L’ESDEVENIMENT D’ACCESSIBILITAT (PARC DE LA MAR - 18 DE MAIG DE 2024

ACC.2024-002 CONTRACTE MENOR DE SUBMINISTRAMENT DE 4 CABINES SANITARIES PORTÀTILS PMR DURANT L’ESDEVENIMENT D’ACCESSIBILITAT (PARC DE LA MAR - 18 DE MAIG DE 2024)

L'Ajuntament de Palma, a través del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat, en l'exercici de les seves competències, organitza pel dia 18 de maig de 2024 una jornada d’activitats lúdiques i esportives amb l’objectiu de sensibilitzar i visibilitzar els drets de les persones amb discapacitat i l’accessibilitat universal. Es per aquest motiu que sorgeix la necessitat de la contractació d’un servei de lloguer de 4 cabines sanitàries PMR durant la jornada.

1).- Objecte del contracte:

L'objecte del contracte és el lloguer de 4 cabines sanitàries portàtils per a persones amb mobilitat reduïda (PMR) per el 18 de maig de 2024, en horari de matí (08:00 – 15:00).

2).-Tipus de contracte: Subministrament

3).- Procediment i forma d'adjudicació: Contracte menor.

4).- Criteris de puntuació: Únic criteri, econòmic

5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001.

6).- Especificacions tècniques per a la execució de la prestació:

Tots els sanitaris es dirigiran a persones amb mobilitat reduïda. Hauran de ser adaptats per a l’ús d’aquestes persones i, concretament, aquelles que es desplacin amb cadires de rodes, en compliment del que disposa l’Ordre TMA/851/2021, de 23 de Juliol, per la qual es desenvolupa el document tècnic de condicions bàsiques d’accessibilitat i no discriminació per a l’accés i la utilització dels espais públics urbanitzats.

Hauran de complir amb la norma UNE-EN 16194:2012 de “Cabines sanitàries mòbils no connectades al clavegueram. Requisits dels serveis i productes relacionats amb el subministrament de cabines i productes sanitaris”.

Per a l’ús del públic, les cabines disposaran de paper higiènic i eixugamans (si fos el cas) elaborat a partir de fibres de cel·lulosa 100% reciclada.

El contractista haurà de deixar les cabines en el lloc de l’esdeveniment en condicions higièniques adequades per al seu ús.

7).- Òrgan de contractació: Regidoria d’Infraestructures i Accessibilitat.

8).- Pressupost màxim de licitació: 500€ (IVA inclòs)

9).- Termini d'execució del contracte: el 18 de maig de 2024, en horari de matí (08:00 – 15:00), al Parc de la Mar

10).- Responsable del contracte: Cap del Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres - 971 76 48 00

11).-Termini de garantia: No se n'estableix.

12).- Presentació de l'oferta:

L’oferta s’ha d’enviar a les adreces de correu electrònic següents del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma): accessibilitat@palma.cat i serveiadministratiu@palma.cat

El correu electrònic ha d’estar identificat amb:

a) Indicació de la licitació a què es concorre

b) Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora

c) NIF

d) Nom i els llinatges del representant, si escau.

e) Els números de telèfon i de fax

f) L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

13).- Documentació a presentar:

a. Oferta econòmica

b. Annexos firmats electrònicament, en cas de resultar adjudicatari.

14).- Documents que s’annexen:

- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador

- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI).

15).- El termini de presentació: fins el dia 6 de maig a les 14:00.

16).- Forma i condicions de pagament del preu:

Presentant una única factura al final de la prestació, expedida per l’entitat i conformada

pel responsable del contracte, abans del 30 de novembre de 2024.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Servei d’accessibilitat, control i ocupació de la via pública per obres a través del correu electrònic accessibilitat@palma.cat o telèfon 971 764800. Ext. 5159

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

ACC.2024-002

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

30/d’abr./2024

Dades específiques Licitacions en curs

Data Inici presentació d'Ofertes:

30/04/2024

Data Fi presentació d'Ofertes:

06/05/2024

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 6 de maig de 2024