Publicador de continguts

ACORD MARC DE SUBMINISTRAMENT DE LA UNIFORMITAT I EQUIPAMENT PER A LA POLICIA LOCAL DE PALMA (50 LOTS)

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2017-037-S

Procediment d'adjudicació:

Obert subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

09/11/2017

Data d'enviament per a Publicació al DOUE:

09/11/2017

Data de publicació al Butlletí Local:

25/11/2017

Url Publicació al DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:450926-2017:TEXT:ES:HTML

Data Inici presentació d'Ofertes:

09/11/2017

Data Fi presentació d'Ofertes:

02/01/2018

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 15/01/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

08/10/2018

Valoració:

Licitadors:

  1. INSIGNA UNIFORMES SL
  2. SAGRES SL - PARTENON
  3. SATARA SEGURIDAD SL
  4. PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA
  5. GUARNICIONERIA ROAL SA
  6. EL CORTE INGLES SA


L'obertura pública de les ofertes econòmiques i proposicions tècniques relatives als criteris de valoració mitjançant fórmules (Sobre C) prevista per al 15 de gener de 2018 queda ajornada a proper 22 de gener de 2018, a les 9h al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 22 de gener de 2018.

La informació amb el resultat de l'obertura pública dels Sobres C està disponible a l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina


La Mesa de Contractació, en sessions de dia 12 i 19 de febrer de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte i ha acordat elevar a la Junta de Govern les següents propostes:

a) Excloure els licitadors i pels lots que es detallen a continuació pequè les mostres no s'ajusten als requisits del Plec de prescipcions tècniques:

1) INSIGNA UNIFORMES SL dels lots 6, 27, 32, 33, 38, 42 i 44.

2) SAGRES SL dels lots 32 i 33.

3) SATARA SEGURIDAD SL dels lots 5, 14, 15, 38 i 42.

4) PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA dels lots 1, 6, 14, 15, 16, 30, 38, 42, 44 i 46.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA del lot 42.

6) EL CORTE INGLES SA dels lots 24, 27, 38 i 42.

b) Excloure l'empresa SAGRES SL dels lots 36 i 37 perquè ha ofertat un preu superior al tipus de licitació.

c) Declarar deserts els lots 32, 33 i 44 perquè s'ha proposat l'exclusió de tots els licitadors que hi optaven.

d) Requerir als licitadors següents la documentació necessària per a la posterior adjudicació dels diferents lots d'aquest contracte, mitjançant acord de la Junta de Govern, ja que han resultat ser els titulars de les ofertes econòmicament més avantatjoses:

1) INSIGNA UNIFORMES SL pel que fa als lots 1, 2, 20, 24, 30, 31 i 39.

2) SAGRES SL pel que fa als lots 13, 27, 38, 41, 42, 46 i 47.

4) PACO GARCIA PRENDAS Y ARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA pel que fa als lots 21, 40 i 50.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA pel que fa als lots 17, 29, 43 i 48.

6) EL CORTE INGLES SA pel que als lots 4, 5, 6, 11, 14, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 26, 28, 34, 35, 36, 37, 45 i 49.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 14 de setembre de 2018, va acceptar l'informe emès per la comissió tècnica en el qual es rectifica puntuació atorgada a LOT 29 ja que es va detectar una errada en la valoració d'aquest lot, i acorda proposar a la Junta de Govern que es deixi sense efecte el punt 12è de l'Acord de data 16.05.2018 pel que fa a l'adjúdicació a GUARNCIONERIA ROAL SA del lot 29 i adjudicar-lo a l'empresa INSIGNA UNIFORMES SL.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, informes i altra documentació relativa a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

16/05/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

29/10/2018

Preu de l'adjudicació:

La despesa estimada del contracte es de 612.330,00 € amb l'IVA inclòs per dos anys de contracte.

Adjudicatari definitiu:

1) INSIGNA UNIFORMES SL(B-97611164) lots 1, 2, 20,24, 30, 31 i 39.

2) SAGRES SL (B-36028991) lots 13, 27, 38, 41, 42, 46 i 47.

4) PACO GARCIA PRENDAS YARTICULOS DE UNIFORMIDAD SA(A-58265364) lots 21, 40 i 50.

5) GUARNICIONERIA ROAL SA (A-78608940) lots 17, 29, 43 i 48.

6) EL CORTE INGLES SA (A-28017895) lots 4, 5, 6, 11, 14, 15, 16, 18, 19, 22, 23, 26, 28, 34, 35, 36, 37, 45 i 49.

La J. G. de 17.10.18 deixar sense efecte el lot 29 adjudicat a l'empresa GUARNICIONERIA ROAL i el va adjudicar a l'empresa INSIGNA UNIFORMES SL 

Motivació:

El contracte s'ha formalitzat en data de 12 de juny de 2018

La formalitzaciódel contracte del lot 29 no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trametila notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats. 

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023