Publicador de continguts

EM 2024-002-SUBMINISTRAMENT GASOLI ESCOLES

EM 2024-002 CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT DE GASOLI DE CALEFACCIÓ PER A LES ESCOLES PÚBLIQUES.

Tota vegada que el contracte de subministrament de gasoli per a la calefacció de les escoles públiques (Exp. Contractació 2018-049) va finalitzar el passat 7/02/2024 i el pròxim contracte (Exp. Contractació 2023-013) encara no és efectiu, es fa necessari donar continuïtat a aquest subministrament per poder garantir el funcionament de les instal·lacions de calefacció de les escoles públiques de Palma.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
1).- Objecte del contracte: Contracte de subministrament de gasoli per a la calefacció de les escoles públiques de Palma.
2).- Tipus de contracte: SUBMINISTRAMENT 
3).- Procediment i forma d’adjudicació: Contracte menor
4).- Criteris de puntuació: Es tindrà en compte l’oferta més avantatjosa d’acord a les especificacions tècniques del punt 6), pel pressupost màxim de licitació de 15.000 € + IVA  (18.150  €, I.V.A inclòs).
5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001: 
Es considerarà, en principi, com a baixa desproporcionada, aquella a la qual l’ import ofert del pressupost d'execució material sigui inferior en 5 punts percentuals a l’ import mitjà de totes les ofertes admeses. 
6).- Especificacions tècniques de la prestació: 
Subministrament de Gasoli de calefacció tipus “C” per a calefacció d’acord amb les especificacions tècniques per a productes petrolífers definides en l’ Annex III bis del Reial Decret 1088/2010, de 3 de setembre, pel qual es modifica el Reial Decret 61/2006 de 31 de gener de 2006
7).- Òrgan de contractació: Departament d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons industrials
8).-Pressupost màxim de licitació: 18.150 € (I.V.A inclòs) sense tenir l’Ajuntament l’obligatorietat d’esgotar aquest import que anirà en funció de les unitats ofertes dels diferents licitadors i les necessitats de l’Ajuntament.
9).-Termini d’execució del contracte: Una vegada adjudicat el contracte, l’adjudicatari haurà de subministrar el gasoli de manera immediata.
10).-Lloc de prestació: les escoles públiques indicades a l’annex.
11).- Responsables del contracte: Margarita Sastre Caba del Departament d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons industrials. 971 764800. 
12).- Termini de garantia: 1 any
13).- Forma de pagament del preu: una única factura, corresponent a tots els subministraments (diferenciats) efectuats durant el període comprès entre l’adjudicació d’aquest contracte i l’inici del contracte Exp. Contractació 2023-013.
14).-Lloc i el termini de presentació de l’oferta són els següents:
El preu unitari del gasoli a subministrar és el preu que es publica setmanalment per a Espanya en euros per a cada 1.000L, inclosos els impostos, taxes, arbitris de qualsevol esfera fiscal, el transport, el benefici industrial del contractista i qualsevol altra despesa, en el Butlletí Setmanal de la Direcció general d´Energia i Transport de la Comissió Europea, Butlletí del Petroli de la Unió Europea (Heating gas oilgas-oil de chauffage). 
Sobre aquest preu màxim unitari (euros/litre), el licitador podrà ofertar un tant per cent de descompte fix que regirà durant tot el contracte, de forma que per determinar el preu final del subministrament efectuat es multiplicarà la quantitat concreta del subministrament servit en litres pel preu en euros del litre vigent publicat i s’aplicarà el tant per cent de descompte fixo (baixa) ofert pel licitador, per aplicar posteriorment l’IVA.
Si per qualsevol causa no es publiqués el Butlletí de manera transitòria durant alguna setmana continuarà vigent el darrer butlletí publicat.

L’oferta s’ha d’enviar a l’adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat  del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma). 

El correu electrònic ha d’estar identificat amb:

a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon i de fax
f).- L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable que s'adjunta com annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.

15).-Documents que s'annexen:
1.- Annex relació de les escoles públiques on s’ha de fer el subministrament
2.- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador.
3.- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI) a emplenar pel licitador.

16).-Termini de presentació: fins al dia 12 de març de 2024 a les 14:00.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d’Infraestructures al telèfon 971 764800 Ext 5045.

Palma, 06 de març de 2024

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

EM 2024-002

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Subministre

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

06/de març/2024

Dades específiques Licitacions en curs

Data Inici presentació d'Ofertes:

06/03/2024

Data Fi presentació d'Ofertes:

12/03/2024

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 15 de març de 2024