Publicador de continguts

EM 2024-003 CONTRACTE MENOR D'OBRA PARA L’ADEQUACIÓ DE LA NOVA OAC Son Castelló ED00

EM 2024-003 CONTRACTE MENOR D'OBRA PARA L’ADEQUACIÓ DE LA NOVA OAC Son Castelló ED00
Es fa necessari l'habilitació  de l’antic local del parc de bombers de Son Castelló, per allotjar la noves dependencies de l’OAC del polígon de Son Castelló.
Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:
1).- Objecte del contracte: Contracte d'obra menor per a l'adequació de les noves oficines de l'OAC Son Castelló
2).- Tipus de contracte: OBRA 
3).- Procediment i forma d’adjudicació: Contracte menor
4).- Criteris de puntuació: Es tindrà en compte l’oferta més avantatjosa d’acord a les especificacions tècniques del punt 6), pel pressupost màxim de licitació de 40.000 € + IVA  (48.400  €, I.V.A inclòs).

5).- Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001: 
Es considerarà, en principi, com a baixa desproporcionada, aquella a la qual l’ import ofert del pressupost d'execució material sigui inferior en 5 punts percentuals a l’ import mitjà de totes les ofertes admeses. 
6).- Especificacions tècniques de la prestació: 
Segons pressupost adjunt.
7).- Òrgan de contractació: Departament d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons industrials
8).-Pressupost màxim de licitació: 48.400 € (I.V.A inclòs) sense tenir l’Ajuntament l’obligatorietat d’esgotar aquest import que anirà en funció de les unitats ofertes dels diferents licitadors i les necessitats de l’Ajuntament.
9).-Termini d’execució del contracte: 2 mesos (8 setmanes).
10).-Lloc de prestació: Nova OAC Polígon de Son Castelló.
11).- Responsables del contracte: Sonia Franco Ruiz del Departament d’Infraestructures, Accessibilitat i Polígons industrials. 971 764800 ext. 5057.
12).- Termini de garantia: 1 any
13).- Forma de pagament del preu: una única factura, 
14).-Lloc i el termini de presentació de l’oferta són els següents:
L’oferta s’ha d’enviar a l’adreça de correu electrònic serveiadministratiu@palma.cat  del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, C.P.07120 Palma). 

L’oferta s’ha de presentar conforme l’annex I. Indicant el preu total de l’oferta amb el 21% de IVA inclòs.

En el preu es tindrà en compte tot inclòs a preu tancat.

El correu electrònic ha d’estar identificat amb:

a).-indicació de la licitació a què es concorre
b).- Nom i llinatges o raó social de l’empresa licitadora
c).- NIF
d).- Nom i els llinatges del representant, si escau.
e).-Els números de telèfon i de fax
f).- L’adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable que s'adjunta com annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.

15).-Documents que s'annexen:
1.- Annex I (amidaments) i Annex II (plànols zona actuació)
2.- Model de declaració responsable a emplenar pel licitador.
3.- Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI) a emplenar pel licitador.

16).-Termini de presentació: fins al dia 12 de abril de 2024 a les 14:00.

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient us podeu posar en contacte amb el Departament d’Infraestructures al telèfon 971 764800 Ext 5057.

Palma, 03 de abril de 2024

 

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

EM 2024-003

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Obres

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

03/d’abr./2024

Dades específiques Licitacions en curs

Data Inici presentació d'Ofertes:

03/04/2024

Data Fi presentació d'Ofertes:

12/04/2024

Dades específiques Valoració:

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data darrera modificació: 12 d’abril de 2024