Publicador de continguts

SERVEI DE PREVENCIÓ ALIÈ, DISCIPLINES D'ERGONOMIA I MEDICINA DEL TREBALL

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2017-043-A

Procediment d'adjudicació:

Obert subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

22/12/2017

Data d'enviament per a Publicació al DOUE:

22/12/2017

Data de publicació al Butlletí Local:

20/01/2018

Url Publicació al DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:520773-2017:TEXT:ES:HTML

Data Inici presentació d'Ofertes:

22/12/2017

Data Fi presentació d'Ofertes:

12/02/2018

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 26/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

10/04/2018

Valoració:

Licitadors:

  1. CUALTIS SLU
  2. PREVIS GESTION DE RIESGOS SLU
  3. ASPY PREVENCION SLU


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

09/05/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

14/05/2018

Preu de l'adjudicació:

497.250,20 € amb IVA inclòs, per dos anys de contracte

455.800,00 €més 41.450,20 € d'IVA

Adjudicatari definitiu:

ASPY PREVENCIÓN SLU 

NIF: B-64206535

Motivació:

El contracte s'ha formalitzat en data de 4 de juny de 2018

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023