SERVEI DE PREVENCIÓ ALIÈ, DISCIPLINES D'ERGONOMIA I MEDICINA DEL TREBALL - Perfil del contractant
SERVEI DE PREVENCIÓ ALIÈ, DISCIPLINES D'ERGONOMIA I MEDICINA DEL TREBALL
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
2017-043-A
Procediment d'adjudicació:
Obert subjecte a regulació harmonitzada
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Dades específiques Licitacions en curs
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
22/12/2017
Data d'enviament per a Publicació al DOUE:
22/12/2017
Data de publicació al Butlletí Local:
20/01/2018
Url Publicació al DOUE:
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:520773-2017:TEXT:ES:HTML
Data Inici presentació d'Ofertes:
22/12/2017
Data Fi presentació d'Ofertes:
12/02/2018
Lloc presentació d'Ofertes:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lloc obertura d'Ofertes:
Dia 26/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Dades específiques Valoració:
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
10/04/2018
Valoració:
Licitadors:
- CUALTIS SLU
- PREVIS GESTION DE RIESGOS SLU
- ASPY PREVENCION SLU
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018.
A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.
Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.
A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data d'Acord d'adjudicació:
09/05/2018
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
14/05/2018
Preu de l'adjudicació:
497.250,20 € amb IVA inclòs, per dos anys de contracte
455.800,00 €més 41.450,20 € d'IVA
Adjudicatari definitiu:
ASPY PREVENCIÓN SLU
NIF: B-64206535
Motivació:
El contracte s'ha formalitzat en data de 4 de juny de 2018
Informacio:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
Documents
2017-043-A INF SOBRE C - COMPLEMENTARI 2017-043-A OFERTES LICITADORS 2017-043-A INF SOBRE CData darrera modificació: 8 de maig de 2023