Publicador de continguts

SERVEIS PER A L'ELABORACIÓ DE L'INFORME TÈCNIC I ECONÒMIC QUE SERVEIXI PER A LA MODIFICACIÓ DE L'ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER SERVEIS RELATIUS AL TRACTAMENT DE RESIDUS SÒLIDS URBANS

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2018-002-A

Procediment d'adjudicació:

Obert no subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

22/01/2018

Data de publicació al Butlletí Local:

20/01/2018

Data Inici presentació d'Ofertes:

20/01/2018

Data Fi presentació d'Ofertes:

05/02/2018

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 19/02/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

16/04/2018

Valoració:

Licitadors:

  1. PW ADVISORY & CAPITAL SERVICES SL
  2. CONSULTORIA EN GESTIÓN INNOVADORA SL
  3. SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 19 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 9 de febrer de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 19 de març de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 26 de març de 2018, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de març de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.2 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 9 d'abril de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat a.2 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

13/06/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

18/06/2018

Preu de l'adjudicació:

41.057,25 € amb IVA inclòs 

33.931,61 € més 7.125,64 € d'IVA. Per 6 mesos de contracte

Adjudicatari definitiu:

SERVEIS DE SUPORT A LA GESTIÓ SL

NIF: B-62795372

Motivació:

El contracte s'ha formalitzat en data de 15 de juny de 2018

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023