Sol·licitud d'ofertes pel subministrament d'equipament portàtil de radiocomunicacions, conformement a les especificacions contingudes als PPT. - Perfil del contractant
Sol·licitud d'ofertes pel subministrament d'equipament portàtil de radiocomunicacions, conformement a les especificacions contingudes als PPT.
LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES:
- Les ofertes es poden presentar a través del següent correu electrònic: gestiointerna@pol.palma.cat o bé, mitjançant instància presentada al Registre General de la Corporació dirigida a l'Àrea de Seguretat Ciutadana de la Policia Local. Si es presenta l'oferta per registre, caldrà informar-ne de la seva presentació a l'adreça de correu electrònic dalt indicat.
- El termini de presentació d'ofertes finalitza als deu (10) dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria a la pàgina web.
- Per a poder optar a l'adjudicació, les empreses licitadores inclouran en la seva oferta, com a mínim, la següent documentació obligatòria:
- Còpia del CIF/NIF.
- Còpia de l'alta del cens d'activitats.
- Full de tresoreria amb les dades bancàries que ha d'anar emplenada i segellada pel banc i pot ser substituïda per un certificat de titularitat del compte.
- Declaració responsable del contractista. (segons model adjunt).
- Declaració d'absència de conflicte d'interessos. (segons model adjunt).
- Proposta econòmica desglossada per preus unitaris amb el preu final total amb l'IVA desglossat.
- Memòria descriptiva del material a subministrar, així com les seves característiques.
- Qualsevol tipus d'arxiu que considerin adient, per exemple documents explicatius sobre característiques específiques d'algun ponent, garanties, serveis addicionals, millores, etc., així com fotos descriptives dels articles per oferir una idea més fel del material que s'ofereix en la licitació per a la seva valoració posterior.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb la Comissaria de Suport a través del telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2130, o bé amb la Secció de Gestió i Documentació Interna al telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2131
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
0348-E22
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
13/de set./2022
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
13/10/2022
Documents
Exp.0348-E22 - Plec prescripcions tècniques Exp.0348-E22 - Decret acord adjudicació Exp.0348-E22 - Full de dades bancàries Exp.0348-E22 - Decret acord inici Exp.0348-E22 - Memòria justificativa Exp.0348-E22 - Declaració responsable del contractista Exp.0348-E22 - Declaració d'absència de conflicte d'interesosData darrera modificació: 8 de maig de 2023