Asset-Herausgeber

SERVEI DE NETEJA DELS LOCALS, CENTRES I DEPENDÈNCIES ADMINISTRATIVES (LOT 1) I DEL SERVEI DE NETEJA I PORTERIA DELS CENTRES ESCOLARS (LOT 2) DE L'AJUNTAMENT DE PALMA

Vertragsdaten:

File number

2014-019-A

Vergabeverfahren

Abierto sujeto a regulación harmonizada

Vertragsart:

Servicios

Spezifische Daten Anzeige

Spezifische Daten Ausschreibungen in Bearbeitung

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

21/07/2014

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung in DOUE:

21/07/2014

Datum der Einreichung zur Veröffentlichung im lokalen Newsletter:

02/08/2014

URL-Veröffentlichung in DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:251471-2014:TEXT:ES:HTML

Startdatum für die Einreichung von Angeboten:

21/07/2014

Enddatum für die Einreichung von Angeboten:

10/09/2014

Ort für die Einreichung von Angeboten:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Angebotseröffnungsplatz:

Dia 15/09/2014 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Spezifische Daten Bewertung:

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

14/07/2015

Bewertung:

Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 22 de setembre de 2014.


Licitadors:

  1. KLUH LINAER ESPAÑA SL
  2. SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA SA (SELSA)
  3. TRANSLIMP CONTRACT SERVICES SA
  4. EULEN SA
  5. INSTITUTO DE GESTION SANITARIA SA (INGESAN)
  6. VALORIZA FACILITIES SAU


La Mesa ha donat compte del contingut dels sobres A i B.
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 11 de maig de 2015.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.La Mesa, una vegada feta l'obertura pública de les proposicions econòmiques, en acte intern, arran d'una discordança en la redacció de la proposició de l'empresa EULEN, SA, ha detectat que la lectura que s'ha fet de les proposicions econòmiques no coincideix amb les proposicions econòmiques reals que han fet diversos licitadors.La inclusió del tipus de licitació al texte del model de proposició econòmica ha induït a una divergència alhora de redactar les proposicions econòmiques per part de diverses empreses.Del total del contingut de totes les ofertes econòmiques es dedueix que les proposicions econòmiques dels licitadors es el resultat de multiplicar per dos l'import anual ofert per cada licitador. La Resolució del Tribunal Administratiu Central de Recursos Contractuals número 165/2015 estableix que si es viable arribar a una conclusió sobre l'autèntica voluntat del licitador plasmada a la seva oferta, quan existeixen elements de judici per a determinar quina és l'oferta del licitador més enllà de qualsevol dubte raonable, és aquesta la que s'ha de tenir en compte.Per aquest motiu es convoca una Mesa pública per al proper dilluns, dia 18 de maig de 2015 a les 9:00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, per fer una nova lectura de totes les ofertes econòmiques.


Mesa pública de contractació de dia 18 de maig de 2015

S'ha fet la lectura dels imports de les ofertes econòmiques de tots els licitadors expressades coma a total pressupost anual amb l'IVA inclós. La Mesa ha tramès les ofertes a la comissió tècnica perquè apliqui el criteris de valoració mitjançant fórmules previstos a l'apartat I.2 del Quadre annex I. La Comissió Tècnica ha aplicat els criteris de valoració mitjançant mitjançant mitjançant fórmules.Pel que al LOT 1 l'oferta de l'empresa KLUH LINAER ESPAÑA, SL es troba incursa en baixa desproporcionada, motiu pel qual la Mesa acorda sol·licitar-li que justifiqui la seva oferta econòmica, segons l'art. 152.3 del RDL 3/2011 de 14 de novembre, ja que ha resultat ser l'oferta econòmica més avantatjosa. Pel que fa al LOT 2 la Mesa de Contractació acorda requerir a l'empresa SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA, SA (SELSA) la documentació necessària per a l'adjudicació, ja que ha resultat ser l'oferta econòmica mes avantatjosa.


Mesa de Contractació
. Sessió de dia 13 de juliol de 2015.

La Mesa ha acceptat l'informe desfavorable emès pel Departament d'Infraestructures relatiu a la oferta incursa en baixa desproporcionada de KLUH LINAER ESPAÑA SL i ha acordat proposar l'exclusió d'aquesta empresa en relació al LOT 1 i requerir al licitador següent per ordre de puntuació, SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA SA (SELSA) la documentació necessària per a l'adjudicació del LOT 1.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició el detall de les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Spezifische Daten Auszeichnungen und Formalisierungen

Datum der Vergabevereinbarung:

09/09/2015

Datum der Veröffentlichung im Auftragnehmerprofil:

28/09/2015

Preis der Auszeichnung:

LOT 1: 5.385.461,82 € amb IVA inclòs

LOT 2: 6.974.926,52 € amb IVA inclòs

Ambdos lots amb les millores,sense cost econòmic, descriptes a les seves ofertes econòmiques.

Final Preisträger:

LOT 1 i LOT 2: SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA SA (SELSA)

NIF: 08350621

Motivation:

La formalització del contracte no es podrà efectuar abans què transcorrin quinze dies hàbils des que es trameti la notificació de l'adjudicació als licitadors i candidats.

Information:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Datum der letzten Änderung: 8. Mai 2023