Sol·licitud d'ofertes pel subministrament d'arrendament de dos vehicles - Perfil del contractant
Sol·licitud d'ofertes pel subministrament d'arrendament de dos vehicles
Sol·licitud d'ofertes pel subministrament d'arrendament de dos vehicles, furgonetes de 5 places, per a la Policia Local de Palma per un període de tres mesos a comptar des de la seva adjudicació, conformement a les especificacions contingudes als PPT.
LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ D'OFERTES:
Les ofertes es poden presentar a través del següent correu electrònic: gestiointerna@pol.palma.cat o bé, mitjançant instància presentada al Registre General de la Corporació dirigida a l'Àrea de Seguretat Ciutadana de la Policia Local i s'haurà d'adjuntar, com a mínim, la següent documentació:
Documentació mínima a incloure en l'oferta
Les empreses licitadores inclouran en la seva oferta la documentació obligatòria mínima següent per a poder optar a l'adjudicació:
- Còpia del CIF/NIF.
- Còpia de l'alta del cens d'activitats.
- Declaracions responsables segons models adjunts.
- Proposició econòmica.
- Memòria descriptiva del material a subministrar, així com les seves característiques. A més, podran incloure com a documentació qualsevol tipus d'arxiu que considerin adient, per exemple documents explicatius sobre característiques específiques d'algun ponent, garanties, serveis addicionals, millores, etc., així com fotos descriptives dels articles per oferir una idea més fel del material que s'ofereix en la licitació per a la seva valoració posterior.
Si es presenta l'oferta per registre, caldrà informar-ne de la seva presentació a l'adreça de correu electrònic dalt indicat.
El termini de presentació d'ofertes finalitza als set (7) dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria a la pàgina web.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb la Comissaria de Suport a través del telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2043, o bé amb la Secció de Gestió i Documentació Interna al telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2131
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
0282-E22
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
22/de jul./2022
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
19/08/2022
Documents
Exp. 0282-E22 - Decret adjudicació Exp. 0282-E22 - Decret inici expediente Exp. 0282-E22 - Declaració d'absència de conflicte d'interesos Exp. 0282-E22 - Declaració responsable del contractista Exp. 0282-E22 - Memòria Justificativa Exp. 0282-E22 - Plecs prescripcions tècniquesData darrera modificació: 8 de maig de 2023