Presentació d'ofertes relatives al subministrament d'un sistema d'informació web per la gestió dels serveis municipals d'atenció domiciliària, per al servei d'ajuda a domicili i per al servei de menja - Perfil del contractant
Presentació d'ofertes relatives al subministrament d'un sistema d'informació web per la gestió dels serveis municipals d'atenció domiciliària, per al servei d'ajuda a domicili i per al servei de menja
Petició d'ofertes per a la contractació menor de subministrament d'un sistema d'informació web per la gestió dels serveis municipals d'atenció domiciliària, concretament per al Servei d'Ajuda a Domicili i per al Servei de Menjar a Domicili. El termini per a la presentació d'ofertes serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci a la pàgina web municipal.
Aquestes ofertes es poden presentar les ofertes a través del correu electrònic benestarsocial@palma.es o en les dependències de l'Àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Palma (Avinguda Gabriel Alomar, núm 18, 1a planta).
(Veure anunci adjunt)
Dades de la Contractació:
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Serveis
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
19/d’oct./2022
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
29072022 ANUNCI MODEL D'OFERTA 29072022 ANNEX III MODEL DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL CONTRACTISTA ANNEX IV MODEL DE DECLARACIÓ D'ABSÈNCIA DE CONFLICTE D'INTERESSOS _DACI_Data darrera modificació: 8 de maig de 2023