Registre d'Activitats de Tractaments - Àrea de Turisme, Cultura, Esports, Restauració i Coordinació - Perfil del contractant
Registre d'Activitats de Tractaments - Àrea de Turisme, Cultura, Esports, Restauració i Coordinació
Fundació Turisme Palma 365
- Gestió de clients, comptable, fiscal i administrativa.
- Recursos humans.
- Gestió d'activitats pròpies de la fundació, promoció i foment del turisme.
Innovació (IMI)
Cultura
- Cessió de dades de les direccions de correus electrònics i identificadors dels mateixos a empreses contractades.
- Contractes de l’Àrea de Cultura.
- Subvencions i premis de l’Àrea de cultura.
- Registre i gestió de l’accés a l’Arxiu municipal i consulta de documentació.
- Gestió dels formularis de compareixença a l’Arxiu municipal per la consulta de Documentació.
- Registre i gestió de les sol·licituds de préstecs interns de documentació custodiada a l’Arxiu municipal.
- Gestió d’usuaris de les biblioteques municipals.
- Gestió d’imatges a les biblioteques municipals.
- Gestió d’esdeveniments culturals, venda d’entrades i programa Koobin als teatres Municipals.
- Llicències i autoritzacions a l’espai públic del Castell de Bellver.
- Directori de contactes i agendes del Castell de Bellver.
- Banc d’Imatges al Castell de Bellver.
- Promoció de la ciutat i serveis turístics al Castell de Bellver.
- Gestió d’usuaris de Can Balaguer.
- Gestió d’imatges a Can Balaguer.
- Recepció de currículums i dades dels participants a les convocatòries de la Direcció General d’Arts Visuals.
- Inscripcions d’activitats seguint la normativa COVID 19 al Casal Solleric.
- Gestió d’esdeveniments musicals i arts escèniques. Inscripcions d’activitats seguint la normativa COVID 19.
- Registre i control d’accés de visites a l’edifici de Can Oms (Regidoria de Cultura).
Fundació Miró Mallorca
- Promoció.
- Gestió pressupostària i econòmica.
- Gestió de recursos humans.
- Registre de Premis i beques.
- Seguretat.
- Gestió d'activitats.
- Audiovisuals.
- Audiovisuals d'activitats públiques.
- Audiovisuals d'educació.
- Clients i/o proveïdors.
- Contactes.
- Control d'accessos: dades biomètriques.
- Control de presència i horari.
- Educació, cultura i esports.
- Gestió comptable i administració.
- Gestió de nòmines.
- Investigadors.
- Formació del personal laboral.
- Newsletter.
- Prevenció de riscs laborals i medicina del treball.
- Publicitat comercial.
- Recursos humans.
- Xarxes socials.
- Selecció de personal.
- Terminal de punt de venda (TPV).
- Terminal de punt de venda virtual (TPV virtual).
- Videovigilància.
- Visita de les instal·lacions, control d'accés o registre d'entrada de persones.
Esports
Institut Municipal d’Esports
- Contactes.
- Recursos humans.
- Comptabilitat.
- Usuaris.
- Xarxes socials i pàgina web.
- Transparència.
- Videovigilància.
- Queixes i suggeriments.
- Geolocalització.
- Registre de documents.
- Activitats i cursos.
- Sol·licitud exercici el dret d'habeas data.
- Usuaris en línia.
Restauració
Coordinació
Data darrera modificació: 26 de gener de 2024