CONCESSIÓ DE LA GESTIÓ I EXPLOTACIÓ D'UN LOCAL DESTINAT A QUIOSC-BAR AL PARC KRISTIAN KRECOVIC DEL POLÍGON DE LLEVANT - Perfil del contractant
CONCESSIÓ DE LA GESTIÓ I EXPLOTACIÓ D'UN LOCAL DESTINAT A QUIOSC-BAR AL PARC KRISTIAN KRECOVIC DEL POLÍGON DE LLEVANT
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
2017-021-C
Procediment d'adjudicació:
Obert no subjecte a regulació harmonitzada
Tipus de contracte:
Concessions administratives
Dades específiques Anunci
Dades específiques Licitacions en curs
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
29/06/2017
Data de publicació al Butlletí Local:
29/06/2017
Data Inici presentació d'Ofertes:
29/06/2017
Data Fi presentació d'Ofertes:
13/07/2017
Lloc presentació d'Ofertes:
A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.
Lloc obertura d'Ofertes:
Dia 24/07/2017 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.
Dades específiques Valoració:
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
25/07/2017
Valoració:
Licitadors:
1) OVI 2018, SL
2) CINTIA MAIA RIDELLA
Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 24 de juliol de 2017.
La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 14 de juliol de 2017. L'empresa OVI 2018, SL no ha aportat la documentació requerida per tal d'esmenar les deficiències comunicades el 17 de juliol de 2017, motiu pel qual la Mesa acorda elevar a la Junta de Govern la seva exclusió.
A continuació s'ha procedit a l'obertura del sobre C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules de la única empresa admesa amb el següent resultat: CINTIA MAIA RIDELLA ofereix un cànon anual, sense IVA, de 13.000,00 € i es compromet a utilitzar productes frescs i de temporada, o de kilòmetre 0 i productes de comerç just.
La Mesa ha aplicat els criteris previstos a la clàusula 17 dels Plecs de clàusules administratives i prescripcions tècniques particulars de la única empresa licitadora, la qual ha obtingut 100 punts.
La Mesa ha acordat requerir a CINTIA MAIA RIDELLA la documentació necessària per elevar a la Junta de Govern l'adjudicació del contracte al seu favor.
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data d'Acord d'adjudicació:
01/08/2017
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
02/08/2017
Preu de l'adjudicació:
Segons plecs i la seva proposició econòmica de dia 13 de juliol de 2017, per un cànon anual de 13.000,00 €.
Adjudicatari definitiu:
CINTIA MAIA RIDELLA
NIF: Y-1270023T
Motivació:
El contracte s'ha formalitzat en data de 3 d'agost de 2018.
La Junta de Govern de dia 17.10.18 va rescindir de mutu acord el contracte amb efectes de 30.09.18
Informacio:
Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:
1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".
AVÍS:
ACARAMENTS ("COMPULSES") DE DOCUMENTS.
- SOLS S'ADMETRAN A TRÀMIT LES SOL·LICITUDS D'ACARAMENTS DE DOCUMENTS QUE ES REALITZIN AMB UN MÍNIM DE 24 HORES D'ANTELACIÓ A LA FINALITZACIÓ DEL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE PROPOSICIONS.
Data darrera modificació: 8 de maig de 2023