Petició d'ofertes relatives a la contractació menor de subministrament de targetes de compra d'aliments bàsics per a situacions d'urgència - Perfil del contractant
Petició d'ofertes relatives a la contractació menor de subministrament de targetes de compra d'aliments bàsics per a situacions d'urgència
Petició d'ofertes per a la contractació menor de subministrament de targetes de compra d'aliments bàsics per a situacions d'urgència de primera atenció de l'Àrea de Benestar Social. El termini per a la presentació d'ofertes serà de 3 dies hàbils des de l'endemà de la publicació d'aquest anunci a la pàgina web municipal.
Aquestes ofertes es poden presentar les ofertes a través del correu electrònic benestarsocial@palma.es o en les dependències de l'Àrea de Benestar Social de l'Ajuntament de Palma (Avinguda Gabriel Alomar, núm 18, 1a planta).
(Veure anunci adjunt)
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
4/2023
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
03/de març/2023
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Documents
0_154587_1.pdf Model d'oferta 2_154591_1.pdf Model de declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI)Data darrera modificació: 19 de maig de 2023