Publicador de continguts

SERVEI DE TALLERS DE PROMOCIÓ SOCIAL / PREVENCIÓ COMUNITÀRIA (2 LOTS)

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2017-036-A

Procediment d'adjudicació:

Obert subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

06/11/2017

Data d'enviament per a Publicació al DOUE:

06/11/2017

Data de publicació al Butlletí Local:

16/11/2017

Url Publicació al DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:445504-2017:TEXT:ES:HTML

Data Inici presentació d'Ofertes:

06/11/2017

Data Fi presentació d'Ofertes:

27/12/2017

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 08/01/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

03/04/2018

Valoració:

Licitadors:

  1.  ASSOCIACIÓ AMÉS opta als lots 1 i 2
  2.  ESTUDI 6 GESTIÓ SOCIOEDUCATIVA SL opta als lots 1 i 2


L'obertura pública del Sobre B, amb la proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor, prevista per al proper dia 8 de gener de 2018, queda ajornada fins al proper 15 de gener de 2018, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament dePalma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 15 de gener de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 8 de gener de 2018.

A continuació ha procedit a l'obertura dels Sobres B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 16 de febrer de 2018 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 26 de febrer, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat i dels licitadors exclosos, si s'escau.

A continuació es procedirà a l'obertura pública dels Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 26 de febrer de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 26 de març de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

06/06/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

12/06/2018

Preu de l'adjudicació:

Lot 1: 226.347,08 amb 10% IVA inclòs (205.770,70 € més 20.577,01 €d'IVA) 

Lot 2. 150.000,00 € amb IVA exclòs

Ambdós lots per 24 mesos de contracte 

Adjudicatari definitiu:

Lot 1: ESTUDI 6 GESTIÓ SOCIOEDUCATIVA SL. (NIF: B-07526007)

Lot 2: ASSOCIACIÓ AMÉS (NIF: G-57320012)

Motivació:

El contracte del lot 1 s'ha formalitzat en data de 4 de juliol de 2018

El contracte del lot 2 s'ha formalitzat en data de 12 de juliol de 2018

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023