Sol·licitud d’ofertes pel subministrament d'antenes per a sistema mòbil d'emergències - Perfil del contractant
Sol·licitud d’ofertes pel subministrament d'antenes per a sistema mòbil d'emergències
LLOC I TERMINI DE PRESENTACIÓ D’OFERTES:
- Les ofertes es poden presentar a través del següent correu electrònic: gestiointerna@pol.palma.cat o bé, mitjançant instància presentada al Registre General de la Corporació dirigida a l’Àrea de Seguretat Ciutadana de la Policia Local. Si es presenta l’oferta per registre, caldrà informar-ne de la seva presentació a l’adreça de correu electrònic dalt indicat.
- El termini de presentació d’ofertes finalitza als set (7) dies hàbils comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria a la pàgina web.
- Per a poder optar a l'adjudicació, les empreses licitadores inclouran en la seva oferta, com a mínim, la següent documentació obligatòria:
- Còpia del CIF/NIF.
- Còpia de l'alta del cens d'activitats.
- Full de tresoreria amb les dades bancàries que ha d'anar emplenada i segellada pel banc (DOC 1 adjunt) i pot ser substituïda per un certificat de titularitat del compte.
- Declaració responsable del contractista. (segons model adjunt DOC 2).
- Declaració d’absència de conflicte d’interessos. (segons model adjunt DOC 3).
- Proposta econòmica desglossada per preus unitaris amb el preu final total amb l’IVA desglossat.
- Memòria descriptiva del material a subministrar, així com les seves característiques.
- Qualsevol tipus d'arxiu que considerin adient, per exemple documents explicatius sobre característiques específiques d'algun ponent, garanties, serveis addicionals, millores, etc., així com fotos descriptives dels articles per oferir una idea més fel del material que s'ofereix en la licitació per a la seva valoració posterior.
Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb el departament d'Armament a través del telèfon 971 22 55 00 - Ext. 2046, o bé amb la Secció de Gestió i Documentació Interna al telèfon 971 22 55 00 – Ext. 2131
Dades de la Contractació:
Núm. d'expedient
265-E23
Procediment d'adjudicació:
Contractes menors
Tipus de contracte:
Subministre
Dades específiques Anunci
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
03/d’oct./2023
Dades específiques Licitacions en curs
Dades específiques Valoració:
Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions
Data de Publicació al Perfil de Contractant:
07/11/2023
Documents
265-E23 PPt Antenes.pdf DOC 1 - Full de dades bancàries TRESORERIA.pdf DOC 2 - POLICIA - DECLARACIÓ RESPONSABLE DEL CONTRACTISTA.pdf DOC 3 - POLICIA - DECLARACIO D'ABSENCIA DE CONFLICTE D'INTERESOS.pdf Decret Acord Adjudicació 265.pdfData darrera modificació: 7 de novembre de 2023