Publicador de continguts

EIP 001 Contracte menor de servei per al lloguer d'un escàner làser i programes informàtics per al tractament de núvols de punts de tres dimensions

El Servei d'Estudis i Projectes de l'Àrea d'Infraestructures està tramitant l'expedient per a l'adjudicació del contracte menor de servei per al lloguer d'un escàner làser i programes informàtics per al tractament de núvols de punts de tres dimensions com segueix:

  • Lloguer d'un dia d'escàner làser per a l'aixecament del mur perimetral del Castell de Bellver i lloguer de 7 dies de programari informàtic necessari per a l'obtenció del núvol de punts de tres dimensions de la muralla del segon recinte defensiu del Castell de Bellver.
  • Lloguer de 7 dies d'escàner làser per a l'aixecament de les coves del Castell de Bellver i lloguer de 7 dies de programari informàtic necessari per a l'obtenció del núvol de punts de tres dimensions de les coves de Bellver.
  • Lloguer de 15 dies de programari informàtic necessari per a la comprovació de possibles moviments de les coves del Castell de Bellver.

Les condicions que heu de tenir en compte per a formular la vostra oferta són les següents:

  1. Objecte del contracte: Lloguer d'escàner làser i programari informàtic per al tractament de núvols de punts tridimensionals.
  2. Tipus de contracte: Servei
  3. Procediment i forma d'adjudicació: contracte menor
  4. Criteris de puntuació: únic criteri, econòmic
  5. Paràmetres objectius per apreciar valors anormals o desproporcionats, d'acord amb l'art. 149 LCSP 9/2017 i amb l'art. 85 del RGLCAP, RD 1098/2001: Es considerarà, en principi, com a baixa desproporcionada, aquella a la qual l’import ofert del pressupost d'execució material sigui inferior en 5 punts percentuals a l’import mitjà de totes les ofertes admeses.
  6. Especificacions tècniques de la prestació: es contenen a l'annex d'especificacions tècniques
  7. Òrgan de contractació: Regidora d'Infraestructures i Accessibilitat
  8. Pressupost màxim de licitació (IVA inclòs): 4.815,80
  9. Termini de durada: Un màxim de tres mesos, amb les particularitats expressades PLEC D'ESPECIFICACIONS TÈCNIQUES
  10. Lloc de prestació: Oficines Àrea d’Infraestructura i Accessibilitat, de l’Ajuntament de Palma, Camí dels Reis 400 de Palma
  11. Responsable del contracte: Urbano Sánchez-Pastor Dotor, Antoni Vadell Cifre y Santiago Ginard López.
  12. Termini de garantia: 1 any a partir del lloguer dels equips.
  13. Forma de pagament del preu: Una única factura al final de la prestació.
  14. El lloc i el termini de presentació de l’oferta són els següents:
  • L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça electrònica serveiadministratiu@palma.cat del Departament d'Infraestructures i Accessibilitat de l'Ajuntament de Palma (Camí dels Reis, 400, CP07120 Palma).
  • El correu electrònic ha d'estar identificat amb:
  1. Indicació de la licitació a què es concorre
  2. Nom i llinatges o raó social de l'empresa licitadora
  3. NIF
  4. Nom i els llinatges del representant, si escau.
  5. Els números de telèfon i de fax
  6. L'adreça electrònica habilitada, en cas de disposar-ne.

  1. El licitador ha d'emplenar el model de declaració responsable i la DACI que s'adjunten com a annex per l'eventual supòsit de resultar adjudicatari.
  2. Documents que s'adjunten:
    1. Model de declaració responsable (Annex III) a emplenar i a aportar degudament signat pel licitador juntament amb l'oferta.
    2. Model de declaració d’absència de conflicte d’interessos (DACI) (Annex IV) a emplenar ia aportar degudament signat pel licitador juntament amb l’oferta.
    3. Memòria Justificativa del Contracte Menor.
    4. Plec d'especificacions tècniques per al contracte menor.
  3. El termini de presentació: fins el dia 15 de Setembre de 2023 a les 11:00

Per a qualsevol qüestió sobre aquest expedient podeu posar-vos en contacte amb el Servei d'Estudis i Projectes d'Enginyeria a través del telèfon següent: 971764800 ext 5060 Santiago Ginard López.

Els sotasignats declaren conèixer el contingut dels articles 52, 53 i 54 del Reial decret legislatiu 5/2015, del 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic i l'article 61 del Reglament financer (UE 2018/1046, de 18 de juliol 2018) i no tenir conflictes d’interès en aquesta actuació que integra l’expedient.

Palma, a data de signatura electrònica

L'enginyer técnic Topograf municipal i Responsable del contracte

El cap de Servei d’Estudis i Projectes d'Enginyeria i Responsable del Contracte

Santiago Ginard López

Antoni Vadell Cifre

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

EIP 2023-001

Procediment d'adjudicació:

Contractes menors

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

08/de set./2023

Dades específiques Licitacions en curs

Dades específiques Valoració:

Data d'Acord d'adjudicació:

25/10/2023

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

26/10/2023

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

08/09/2023

Data darrera modificació: 26 d’octubre de 2023