Publicador de continguts

SERVEI DE NETEJA DELS LOCALS, CENTRES I DEPENDÈNCIES ADMINISTRATIVES (LOT 1) I DEL SERVEI DE NETEJA I PORTERIA DE CENTRES ESCOLARS (LOT 2) DE L'AJUNTAMENT DE PALMA

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2018-017-A

Procediment d'adjudicació:

Obert subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

28/02/2018

Data d'enviament per a Publicació al DOUE:

28/02/2018

Data de publicació al Butlletí Local:

20/03/2018

Url Publicació al DOUE:

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:96405-2018:TEXT:ES:HTML

Data Inici presentació d'Ofertes:

28/02/2018

Data Fi presentació d'Ofertes:

20/04/2018

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 14/05/2018 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

05/06/2018

Valoració:

Licitadors:

  1. SERVICIOS AUXILIARES DE MANTENIMIENTO Y LIMPIEZA SL (SAMYL)
  2. AEMA HISPÁNICA SL
  3. SERVICIOS ESPECIALES DE LIMPIEZA SA (SELSA)
  4. ASCAN EMPRESA CONSTRUCTORA Y DE GESTION SA
  5. EULEN SA
  6. OPTIMA FACILITY SERVICES SL
  7. UTE LIREBA SERVEIS INTEGRATS SL - CENTRE D'INTEGRACIÓ SOCIAL BALEAR CEO SLU (CISBA)
  8. ACCIONA FACILITY SERVICES SA


L'obertura pública prevista per al dia 14 de maig s'ha ajornat al dia 21 de maig de 2018, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 21 de maig de 2018.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 11 de maig de 2018.

A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.


La Mesa de Contratació, en acte intern, ha acordat proposar a la Junta de Govern l'exclusió de l'empresa AEMA HISPANICA SL perquè, pel que fa al lot 1 ha ofert un preu/hora neteja ampliacions o bossa d'hores als centres d'11 mesos de servei superior al preu /hora indicat al Plecs de prescripcions tècniques, que és de 13,56€.

I pel que fa al lot 2, ha ofert un preu/hora neteja ordinària ampliacions o bossa d'hores superior al preu/hora indicada al Plec de prescripcions tècniques, que és de 13,56€


Les ofertes dels licitadors admesos s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris de valoració previstos a l'apartat I.2 del Quadre Annex I.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 4 de juny de 2018, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat I.2 del Quadre Annex I.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició les ofertes econòmiques, els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

25/07/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

07/08/2018

Preu de l'adjudicació:

Lot 1: 5.662.066,11 € (4.679.393,48 € més 982.672,63 € d'IVA)

Lot 2: 7.339.316,18 € (6.065.550,56 € més 1.273.765,62 € d'IVA)

Adjudicatari definitiu:

Lot 1: SERVICIOS AUXILIARES DE MANTENIMIENTO Y LIMPIEZA SL (SAMYL)

NIF: B-47037577

Lot 2: OPTIMA FACILITY SERVICES SL

NIF: B-60124831

Motivació:

El contracte s'ha formalitzat en data de 22 d'agost de 2018

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)"
.

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023