Publicador de continguts

SERVEI DE MENJAR A DOMICILI

Dades de la Contractació:

Núm. d'expedient

2017-019-A

Procediment d'adjudicació:

Obert subjecte a regulació harmonitzada

Tipus de contracte:

Serveis

Dades específiques Anunci

Dades específiques Licitacions en curs

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

20/06/2017

Data d'enviament per a Publicació al DOUE:

20/06/2017

Data de publicació al Butlletí Local:

13/07/2017

Url Publicació al DOUE:

https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:237799-2017:TEXT:ES:HTML

Data Inici presentació d'Ofertes:

20/06/2017

Data Fi presentació d'Ofertes:

10/08/2017

Lloc presentació d'Ofertes:

A la Secció de Contractació de l'Ajuntament de Palma de Mallorca, Plaça Santa Eulàlia 9- 4t., de 09'00 a 14'00 hores en dies hàbils dins el termini assenyalat a la presentació d'ofertes.

Lloc obertura d'Ofertes:

Dia 11/09/2017 a les 9,00 hores al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma, Plaça de Cort 1, 1r.

Dades específiques Valoració:

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

17/01/2018

Valoració:

Licitadors:

  1. CREU ROJA ESPANYOLA


La Mesa de Contractació, en sessió pública de dia 11 de setembre de 2017 ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A, en sessió interna de dia 4 de setembre de 2017, i de la proposta d'exclusió de CREU ROJA ESPANYOLA per vulnerar el secret de les proposicions.

També ha donat compte de la proposta de declarar deserta aquesta licitació i de tornar-la a convocar en les mateixes condicions.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 15 de setembre de 2017, va acceptar els fonaments jurídics expressat a l'escrit d'al·legacions presentat per CREU ROJA ESPANYOLA i va acordar el següent:

  • Elevar proposta a la Junta de Govern en el sentit de deixar sense efecte l'Acord d'exclusió de CREU ROJA ESPANYOLA i de declarar deserta la licitació, aprovat en data 6 de setembre de 2017.
  • Reprendre la tramitació de l'expedient des del moment previ a la proposta d'exclusió.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 6 d'octubre de 2017, ha acordat convocar l'obertura pública de la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor (Sobre B) per al proper dilluns, dia 16 d'octubre de 2017, a les 9h, al Saló de Sessions de l'Ajuntament de Palma.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 16 d'octubre de 2017.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'obertura del sobre A en sessió interna de dia 6  d'octubre de 2017.

A continuació ha procedit a l'obertura del Sobre B amb la Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant judicis de valor i la presidenta ha donat compte del contingut.

Les proposicions s'han tramés a la comissió tècnica designada a l'efecte per a informe.


La Mesa de Contractació, en sessió de dia 13 de novembre de 2017 ha acceptat l'informe tècnic relatiu als criteris de valoració quantificables mitjançant judicis de valor (Sobre B), emès per la comissió tècnica designada a l'efecte, i ha acordat convocar per al proper dilluns, dia 20 de novembre de 2017, a les 9 h, al Saló de Sessions, una Mesa de Contractació on es donarà compte del resultat de l'informe abans esmentat.

A continuació es procedirà a l'obertura pública del Sobre C, amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules, dels licitadors admesos.


Obertura pública en Mesa de Contractació de dia 20 de novembre de 2017.

La Mesa ha donat compte del resultat de l'informe tècnic dels sobres B, emès per la comissió tècnica designada a l'efecte.

 A continuació s'ha procedit a l'obertura dels sobres C amb la proposició econòmica i proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules.

Les ofertes s'han tramès a la comissió tècnica perquè apliqui els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació de contracte.


La Mesa de Contractació, en sessió interna de dia 11 de desembre de 2017, ha acceptat l'informe de la comissió tècnica en qual s'han aplicat els criteris previstos a l'apartat A.1 del Quadre de criteris d'adjudicació del contracte.


A l'apartat "documents" que trobareu a la vostra esquerra d'aquesta pàgina teniu a la vostra disposició els informes i/o quadre de valoració relatius a aquest contracte.

Dades específiques Adjudicacions i formalitzacions

Data d'Acord d'adjudicació:

31/01/2018

Data de Publicació al Perfil de Contractant:

01/02/2018

Preu de l'adjudicació:

2.404.432,00 € amb IVA exempt per 24 mesos de contracte.

Adjudicatari definitiu:

CREU ROJA ESPAÑOLA 

NIF: Q-2866001G

Motivació:

El contracte s'ha formalitzat en data 27 de febrer de 2018

Informacio:

Per accedir a la DOCUMENTACIÓ TÈCNICA I ADMINISTRATIVA NECESSÀRIA PER LICITAR, s'han de seguir les següents instruccions:

1r - Feu clic aquí
2n - Per descarregar els arxius s'ha de triar l'opció "guardar (NO abrir)".

Data darrera modificació: 8 de maig de 2023