Registre d'Activitats de Tractaments - Hisenda, Funció Pública i Govern Interior - Auftragnehmerprofil
Registre d'Activitats de Tractaments - Hisenda, Funció Pública i Govern Interior
Hisenda
- Bases de dades de tercers de la comptabilitat de l’Ajuntament de Palma.
- Reclamacions econòmiques-administratives de l’Ajuntament de Palma.
- Responsabilitat patrimonial municipal.
- Departament tributari. Gestió tributària i d'altres ingressos públics.
- Departament tributari. Persones contribuents i obligades al pagament.
Funció Pública
- Processos de provisió de personal.
- Processos de selecció de personal.
- Gestió de riscs laborals.
- Gestió de les ajudes d’acció Social personal municipal.
- Departament de Personal. Assistència sanitària i farmacèutica als funcionaris integrats al servei de l’Ajuntament de Palma i als seus beneficiaris.
- Avaluació de competències professionals.
- Carrera professional.
- Gestió de les nòmines i de la seguretat social del personal al servei de l’Ajuntament de Palma.
- Gestió de la incapacitat temporal per contingències comunes i contingències professionals.
- Gestió del teletreball del personal funcionari i laboral al servei de l’Ajuntament de Palma.
- Control de presència, permisos i vacances.
- Formació personal municipal.
- Professorat i formadors.
- Gestió expedients disciplinaris.
- Gestió situacions administratives.
- Formació adreçada a la ciutadania. Programes de condonació de denúncies.
Govern Interior (antes Àrea de Participació Ciutadana y Govern Interior)
- Identificació de licitadors als procediments establerts.
- Compres magatzem.
- Tractament de dades dels sol·licitants de llicències d’ocupació de via pública.
- Gestió del patrimoni municipal. Dades dels sol·licitants d’informació de l’Inventari municipal i de propietats municipals. Titulars d’herències abintestato.
Qualitat i Atenció a la Ciutadania
- Cita prèvia i acreditació de la identitat per a l’obtenció del certificat digital.
- Cita prèvia a les oficines d’atenció a la ciutadania.
- Gestió de les queixes i suggeriments de la ciutadania.
- Procediment de dret d’accés a la informació pública.
- Notificacions en paper i electròniques.
- Registre general.
- Targeta ciutadana.
- Padró municipal d’habitants.
Unterlagen
Decret aprovació i RAT Personal - cat.pdf RAT Bases dades terces comptabilitat Ajuntament Palma - cat.pdf RAT Cita prèvia atenció ciutadania.pdf RAT Cita prèvia certificat digital.pdf RAT Dret d'accés a informació.pdf RAT Gestió queixes suggeriments DMS.pdf RAT Govern Interior - cat.pdf RAT Hisenda gestió tributària i ingressos públics.pdf RAT Hisenda persones contribuents i obligades a pagament.pdf RAT Hisenda reclamacions econòmic-admtves Ajuntament Palma.pdf RAT Hisenda responsabilitat patrimonial municipal.pdf RAT Notificacions documentals.pdf RAT Padró municipal d'habitants.pdf RAT Registre general.pdf RAT Targeta ciutadana.pdf RAT EMF Formació adreçada a la ciutadania.pdfDatum der letzten Änderung: 26. Juni 2024